dinsdag 6 november 2012

Tuesday's finds.

Had vanochtend nog een uurtje over,dus richting plaatselijke kringloop.
Wat kan een mens toch blij worden als zij leuke spullen vindt.
Gek toch he, dat verveelt me nou zelden! Het is zelfs zo erg dat het gaat kriebelen als 
ik een week niet ben geweest.
Maar goed, hier volgen ze dan:
Mijn Tuesday's finds:



Allereerst een bijzettafeltje. Heb van dit model nog twee tafels in verschillende
maten, altijd leuk er nog eentje te vinden! Gaat zeker een kleurtje
krijgen, wit of lichtblauw, daar ben ik nog niet aan uit.




Oh. en dan deze: gestoffeerde doosjes, kan ik geen genoeg van krijgen!
Zo schattig en mooi! Kan er ook nooit afstand van doen, zijn dus
voor eigen gebruik, voorlopig dan...




Staan erg mooi op een kaptafel, of met een heleboel verschillende op een stapel
in een open boekenkast bijvoorbeeld.




Deze moest ook mee naar huis. Als je veel rommeltjes hebt,
net als ik dus, zijn opbergkisten een must!
Alles lekker uit het zicht, maar toch voor het grijpen.



Weet nog niet of hij een metamorfose krijgt.
Ik vind hem zo ook wel mooi.




En dan dit snoepje!! Heb meerdere speculaasplanken,
maar had er nog nooit een gezien met letters,
laat staan het hele alfabet! Heb een zwak voor borden met 
letters, dus je snapt dat ik deze meteen greep en niet meer losliet!




Prachtig, toch? Krijgt een plaatsje in mijn nieuwe keuken!!





Het bovenste kleine boekje vond ik ook vandaag, de hartjes vorige week
in de goede doelen winkel.





Leuk voor kerst, of om ergens bij te leggen, net als hier.
Maar tegen het licht in, zijn ze nog mooier! 




Kan het niet helpen, sorry, maar hier wordt ik nou blij van!
(een kinderhand is gauw gevuld).




Deze vond ik ook vorige week, een ijzeren plantenbak, met enorme nep-
bloemen erin, maar om een of andere reden, vond ik ze toch mooi.
Voor op de tuintafel of zo...




Tot zover, ben zelf erg blij met mijn nieuwe aanwinsten!
Over een maandje ,als ik ze allemaal mee moet verhuizen,
wordt ik (en mijn man) er vast iets minder blij mee, als we ze
allemaal mee moeten sjouwen.
Maar, hè, ik kon er niks aan doen!
Ik ben nu eenmaal besmet met het leuke-dingen-kopen virus!











5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, wat superrrr leuke spullen heb je weer gevonden !!
    Die sfoffen doosjes en de ijzeren plantenbak zijn mijn favoriet :)
    Veel plezier ermee.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... zie nu al op tegen de verhuizing! Hihi, nee hoor, komt vast wel goed, wordt gewoon een keer of tien extra heen en weer rijden. Nog een geluk dat het in dezelfde plaats is, het nieuwe huis!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er kan ook een heeeeeleboel spullen in mijn autootje..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor en bij mij in mijn autoku...ik vind heel veel leuk vooral die houten koffer/kist helemaal geweldig. Wat kost dat als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen