woensdag 12 september 2012

Dit is hem dan: het pand uit 1896 waar ik eind dit jaar samen met mijn -brocante-vriendin Pascalle een heuse winkel ga openen! Wij werken al ruim 20 jaar samen in het ziekenhuis,maar hebben beiden een droom om een brocante winkel te starten.
En die droom laten we dit jaar uitkomen! Dit huis hebben mijn man en ik gekocht,we verhuizen er in december as heen, en hopelijk lukt het ons om ook dit jaar nog de winkel te openen.
Ik(Monique) heb nu nog een webwinkel, Spullen van vroeger, mijn vriendin (Pascalle) is eigenaresse van de webwinkel "Passie voor Brocante".
De naam van ons winkeltje zal beide namen van de webwinkels in zich gaan dragen.
Meer informatie volgt!


2 opmerkingen:

  1. Hee sis, leuk jij ook in blogland! Welkom! Hoera! Heel erg leuk. (zou tijd worden) :D
    Ben heel benieuwd en ik ben dol op je spullen dat weet je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, bedankt voor je reactie! Leuk dat je kwam kijken op mijn site!En bedankt voor al je tips! x Monique

    BeantwoordenVerwijderen