vrijdag 16 mei 2014

De winkel ruim een jaar later.

Het is bijna niet te geloven, maar mijn winkel Spullen van Vroeger is al weer ruim een jaar open!
Veel gebeurd in dat jaar, mijn vriendin Pascalle is met de winkel gestopt voor haar gezondheid, dus nu ga ik alleen verder. Gelukkig willen mijn moeder en Angela,mijn creatieve vriendin en eigenaresse van Malaika Creatives mij helpen door de winkel te draaien als ik op mijn andere werk sta ingeroosterd.

Maar door alle drukte kwam het er maar niet van weer eens een blogje te schrijven!
Nou, vandaag moet het er dan toch maar eens van komen!
Tussen de klanten door, gelukkig is het heerlijk weer vandaag, en komen er veel mensen langs,
zal ik weer eens wat van mezelf laten horen!

Inmiddels heb ik bij een antiquair een cursus gevolgd in het restaureren van meubels, altijd handig natuurlijk! Ik kwam nogal eens wat meubels tegen die erg leuk, maar ook wankel of beschadigd waren.
Zoals dit theewagentje, dat ik uit Bergerac Frankrijk had meegebracht:


Erg leuk, maar wankel op zijn pootjes. Bij de antiquair heb ik geleerd hoe ik hem voorzichtig uit elkaar kon halen, en wat de juiste manier is om hem weer helemaal stevig in elkaar te zetten.
Zo leer ik steeds weer bij!

In het afgelopen jaar heb ik ook weer de nodige voetenbankjes gestoffeerd.
Heerlijk om je creativiteit zo kwijt te kunnen in je tweede werk!


Nu ben ik weer achter de naaimachine gekropen om kussens en speldenkussens te maken van vintage borduurwerk, ik zou de hele week zo heerlijk bezig kunnen zijn,zonder mezelf te vervelen!
De foto's van de kussens volgen in het volgende blog. 
Ik zal proberen er niet weer een jaar tussen te laten zitten!
Fijn,zonnig weekeind!

 Spullen van Vroeger Brocante Oosterhout is elke vrijdag en zaterdag tussen 11.00 en 17.00 uur geopend.
Het adres: Sint Janstraat 54 , 4901 LT Oosterhout.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten